zaterdag 31 augustus 2013

Vintage notitieboekjes en hartjes

Afgelopen vrijdag heb ik met een stand op een oogstmarkt(je) gestaan.
Klein, maar erg gezellig.
Ik heb een aantal nieuwe dingen gemaakt die meegingen naar de markt.
Stoffen harten met een vintage plaatje, gestempelde hartjes, onderzetters en vintage boekjes.




De komende weken veel opdrachten die af moeten. Ik verveel me niet. Vind het erg leuk om te doen. Het geeft veel voldoening dat mijn maaksels  in de smaak vallen.

Fijn weekend nog!

Groet Ada

8 opmerkingen:

  1. Je hebt prachtige dingen gemaakt Ada!geen wonder dat het zo in de smaak valt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je veel verkocht? Je hartjes zijn erg mooi...
    En ook nog nabestellingen?
    Dit maakt het extra leuk om te fröbelen!

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Beste Ada je maakt geweldige mooie spulletjes/spullen. Kan ik ook thuis iets bij je kopen want over ongeveer 2 weken heb ik een verjaardag en ik wil graag dan iets van jouw collectie geven! Ik hoor van je. Groeten en liefs van Ada Okken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat super mooi, vooral die hartjes * smelt*
    Hopelijk heb je goed verkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie brocante spulletjes. Heb je veel verkocht? Ik hoop over 3 weken te gaan verkopen. Maar je bent altijd bang dat je spullen niet verkocht worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er allemaal weer heel leuk uit!
    Ik kan me wel voorstellen dat je het druk hebt met bestellingen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er heel leuk en romatisch uit! Succes verder met je opdrachten. Heerlijk om zo te mogen werken.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk wanneer je een reactie plaatst!!!