dinsdag 11 december 2012

Kerstmarkt

Afgelopen zondag heb ik voor het eerst op een kerstmarkt gestaan.
Wat een drukte van tevoren. Een huis dat meer op een atelier (of terwijl; rommelhok) leek, dan op een huiskamer.
Tussendoor mijn verjaardag en natuurlijk Sinterklaasfeest. Hiervoor moesten er allerlei surprises en gedichten gemaakt worden.
Al met al, ben ik al klaar met de kerstversiering. Ik heb genoeg gezien en gemaakt. Ook geldt in dit geval, elk voordeel heeft zijn nadeel. De kerstmarkt is druk bezocht en ik heb bijna alles verkocht.
Ik denk dat ik de Intratuin maar eens ga bezoeken om mijn huis in Kerstsfeer te krijgen.
Hieronder een aantal foto's van de markt.



6 opmerkingen:

  1. Super dat het zo'n succes was! Voor herhaling vatbaar dus?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, vind het wel een stress van tevoren, maar uiteindelijk is het erg leuk en gezellig!

      Verwijderen
  2. Bijna alles is verkocht??? Wow dat hoor je niet vaak! Maar je hebt ook superleuk spul gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi ziet het er allemaal uit! Fijn dat je zoveel verkocht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe lang was je wel niet bezig met het maken... Bewondering!
    En gefeliciteerd met je verkoop, ach ja intratuin heeft vast nog wel iets.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk wanneer je een reactie plaatst!!!