zondag 3 maart 2013

Voorjaar, Spring, Pasen, Easter

Het zonnetje komt er langzaam bij.
Heerlijk in huis!
Bij de kringloop vond ik deze terrine.
Een oude glazen ei heb ik bewerkt met papier uit een oud boekje.
Een vintage portret uitgeprint.
Deze op het ei gemaakt. Kant, lint en touw erom. Ziet het ei er super uit.
 Eitjes op een krans geplakt. Paar buxus takjes en eucalyptus ertussen.
Dit alles op de terrine gemaakt.
Onder op de foto zie je een ei chocolade mal. Besteld bij Old stuff shop



Fijne zondag!


8 opmerkingen:

  1. Wow, echt super! En het ei is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi, Ada! Een heerlijk voorproefje van de pasen...kei leuk je ei!
    X Nicole

    Mooie header trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mazzel dat je die terrine hebt gevonden, wat is hij mooi! Helemaal nu je er zo'n mooi paas-/ lentestuk in hebt gemaakt!

    Fijne (lente?) week!

    Lieve groet,
    Miriam

    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's en wat een mooi lentestuk in de terrine....fijne week en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan is je dag toch goed, als je zoiets vind! Ik vind het ei met krantenpapier ook zo mooi! Leuk om te doen he??

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superei!

    Ik heb de mijne gepimpt met poëzieplaatjes. Dat was pas detailwerk. Niets voor mij met al mijn ongeduld...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk wanneer je een reactie plaatst!!!