dinsdag 5 februari 2013

Swap ontvangen. Zo leuk!

Maandag heb ik mijn vriendschap swap van Corine van Wien-art ontvangen.
Super mooi!
Helemaal mijn stijl en kleuren.
De Swap werd georganiseerd door Atelier-Valerie, Valerie bedankt!!
Hieronder een impressie van wat ik heb ontvangen.
Het hartje heb ik uit de kaart gehaald en hangt nu aan een kapstokje in de kamer. Net als de vogeltjes en het kaartje.
Corine, heel hartelijk dank voor deze swap.



Ik kreeg vanavond een mail van Corine dat zij haar Swap ook heeft ontvangen,
Ik heb een foto gemaakt van het geen ik gemaakt heb.
Een hele uitdaging om voor Corine iets te maken. Iemand die zoveel moois maakt.
Ik heb een hart gemaakt, een kaart, label en een boekenlegger.
Lieve groet Ada

6 opmerkingen:

  1. Jullie hebben elkaar verwend zeg!
    Het is allemaal prachtig.
    Bedankt voor de samenwerking,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan van beide kanten. Altijd leuk om iets voor een ander te maken he!
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke swap!
    En wat hebben jullie leuke dingetjes voor elkaar gemaakt :-)

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Ada, geen dank hoor. Ik vond het zo leuk om voor jou iets te maken, daarvoor heb ik uiteraard wel even op jouw blog rondgesnuffeld. Daar vond ik de kleuren waar jij van houdt. Veel plezier ermee!
    Lieve groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n leuke swaps, gezellig als je zo'n verrassingspakket in je brievenbus krijgt :) Echt toffe dingen die je kreeg Ada, maar ook wat jij maakte is echt wel heel mooi, die zou ik ook wel willen...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk wanneer je een reactie plaatst!!!